مقالات آرشیو خبر ها
دیبالا میان هم سن و سالانش در چه جایگاهی قرار دارد؟

دیبالا میان هم سن و سالانش در چه جایگاهی قرار دارد؟

پائولو دیبالا در پنجمین قهرمانی پیاپی یوونتوس سری آ‌ مشارکت تعیین کننده ای داشت و به یکی از بهترین مهاجمان جوان در فوتبال این فصل اروپا تبدیل شده است. بعد از اینکه در تابستان 2015 از پالرمو خریداری شد. این فروارد آرژانتینی نشان داده است که علی رغم سن کمش می تواند بازیکن موثری برای بانوی پیر باشد.

 

بین تمام مهاجمانی که 25 سال و یا کمتر سن دارند و در یکی از 5 لیگ معتبر اروپا بازی می کنند و حداقل در 20 گل تیمشان در لیگ خودشان نقش داشته اند، با 22 سال و 5 ماه سن، از همه جوان تر است.

 

دیبالا مستقیما روی 24 گل به ثمررسیده ی یوونتوس در سری آ‌ نقش داشته است، او 16 گل و 8 پاس گل در این فصل داده است.

 

لورنزو اینسینه ی ناپولی، نفر بعدی این لیست است که ب توجه 24 سال و 10 ماهه. بودنش یکی از مسن ترین ها در این رده به حساب می آید. وینگر پارتنوپی در این فصل در 22 گل تیمش شرکت داشته، 12 گل زده و 10 پاس گل داده است.

 

سن بالاترین در این فصل آنتوان گریزمان اتلتیکو مادرید است، که 25 سال و 1 ماه دارد و مستقیما در 26 گل لالیگای تیمش شرکت جسته، او 21 گل و 5 پاس گل داده است.

 

نیمار بارسلونا موثرترین بازیکن در این لیست است، او در 38 تا از گل های لالیگا نقش داشته است، او 23 گل زده و 15 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال نموده است.

 

دیبالا در تیمی است و ثابت کرده است که بازیکنان جوان می توانند در تیمی چون یوونتوس برای موفیتشان حیاتی باشند.

 

هنوز برای فروارد سابق پالرمو زمان هست تا بتواند آمار اولین فصلش با بیانکونری را بهبود بدهد، او تا به حال 20 گل در تمام رقابت ها زده است و به 1 گل دیگر نیاز دارد تا به عدد مشابه توز 2013‐14 برسد.

 

گاتزتا دلااسپورت ، فابیانا دلاواله


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: